»Z navdušenjem pozdravljamo njeno bodočo predstavitev novega (so)naročenega dela, s katerim bo lahko še nadalje širila svojo izvirno prakso in še naprej razvijala izkušnje občestvenega čustvovanja kot orodja za izgradnjo in vzdrževanje skupnosti.«
»Umetnica z uporabo tradicionalne iberske glasbe z avantgardnimi pop in elektronskimi elementi razvila tehniko, ki ji omogoča, da o pesmi razmišlja tako, kot bi mi razmišljali o sebi in razumeli svojo identiteto in mesto v svetu.«
»Po uspešnem procesu vlaženja lahko vstopite v prostore javnega prepletanja in se udeležite digitalnih predstavitev naselbine plesni Alternaria iz prvih prostorov Inštituta za zaščito plesni.«
»Ko so vpisali Plečnikovo arhitekturo na Unescov seznam, jo povezujejo z nacionalno dediščino, z narodnim ponosom in tako naprej. Hkrati pa je polna plesni in tako mi je bil tukaj zanimiv odnos, kako je fasada opevana, noter pa so delovni pogoji študentk zelo slabi.«
»Izhodišče dokumentarne igre Glas šakala je študija primera migracijskih poti šakala, ki se v zadnjih desetletjih z Balkana širi proti srednji in vzhodni Evropi, naraščanje njegove številčnosti in prostorske razširjenosti pa sproža konflikte, povezane s človekovimi interesi.«
»Privzemanje identitete 'čarovnice' nam pomaga raziskati prostore upora, saj omogoča dekonstrukcijo zgodb in rušenje zatiralskih struktur.«
»Koncept 'idealnosti' je skrajno nedorečen, nestabilen in brezpomenski, saj največjo moč običajno najdemo v tistem najmehkejšem in fluidnem v nas.«
»Človeška vključitev vedno pripelje tudi napake; in v tem kontekstu lahko razumemo tudi povezavo posnetkov z maketami prostorov. Vsem smo hvaležni za deljenje zgodb – naj gre za zdrse ali uspehe.«
»V okviru pričujoče razstave skupnostno naravnanost razumem kot obrambo pred pospešenim družbenim sistemom 'organizirane osamljenosti', kjer spodbujamo hiperindividualizem, delujemo kot konkurenčni subjekti ter skrbimo predvsem in zgolj zase. Kot edina okolja, znotraj katerih se lahko temu upremo, stopajo v ospredje skrbne skupnosti, ki jih prepoznavam tudi v kreativnih/umetniških produkcijskih prostorih. V tovrstnih prostorih, ponekod pasivno in drugod aktivno, gojimo podporo, soodvisnost in pripadnost.«